Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Στις 9:00 π.μ. στο Μαρούσι, η 1η δίκη για διαγραφή φύλου από ληξιαρχική πράξη γέννησης


Σήμερα , 1η Νοεμβρίου, και περίπου ένα μήνα μετά την ψήφιση του νόμου για την αλλαγή ταυτότητας φύλου, θα γίνει στην πόλη μας το  Μαρούσι, η πρώτη δίκη για διαγραφή φύλου από ληξιαρχική πράξη γέννησης αλλά και προσθήκη ονόματος σε ταυτότητα ατόμου που ζητά να αναγνωριστεί ως non binary, δηλαδή που δεν υπάγεται στο δίπολο των φύλων (άρρεν ή θήλυ).
Πρόκειται για το αίτημα του Jason - Αντιγόνη Dane για την προσθήκη του «Αντιγόνη» στα επίσημα έγγραφά του και για την διαγραφή του φύλου του από την ληξιαρχική πράξη γέννησής του.
«Από μικρό παιδί δεν ένιωθα ότι ταιριάζω στο φύλο με το οποίο ετεροπροσδιοριζόμουν, δηλαδή το ανδρικό. Ούτε όμως ένιωθα κορίτσι...
 Η συμπεριφορά, τα γούστα μου, οι ασχολίες μου δεν σχετίζονταν με τα στερεότυπα γύρω από το έμφυλο δίπολο. Μου άρεσε να παίζω με κούκλες. 
Τώρα πια ντύνομαι με όλων των ειδών τα ρούχα, ακόμη και με φορέματα. 
Χρησιμοποιώ ουδέτερη αντωνυμία, αλλά και το όνομα Αντιγόνη μαζί με το δοσμένο μου όνομα, συστήνομαι δηλαδή ως εξής: 
«Είμαι το Jason-Αντιγόνη» λέει σε σχετικό του σημείωμα στο Facebook, μέσω του οποίου απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα στην αυριανή διαδικασία που θα γίνει στο Ειρηνοδικείο Αμαρουσίου, στις 9 το πρωί.



Ένα τραγούδι για το χειμώνα - Τζίμης Πανούσης

                                                         Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου